Niedziela, 15 września 2019r. Albina, Lolity, Ronalda
szukaj w  pb.info.pl   katalog firm   targi    
 
 
Kolejny kwartał roku 2007 W.Kruk

Warning: mysql_num_rows() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /archiwum/sub/showSingleArticleAdInfo.php on line 13
2007-08-10 16:30:01 Finanse, Rynek


Grupa Kapitałowa W.Kruk przedstawiła raport za drugi kwartał 2007 roku. Wynik jest jednoznaczny – był to kolejny bardzo dobry okres dla spółki. Znaczący wzrost przychodów oraz wysokości marży przyniosły zdecydowanie lepsze wyniki finansowe w II kwartale w porównaniu z adekwatnym okresem roku poprzedniego.

Kolejny bardzo dobry kwartał podstawą do podniesienia prognoz na rok 2007 to hasło, które przyświecało całej wtorkowej konferencji. Ogłoszono przede wszystkim podniesienie prognozy z 14 na 19 mln zl netto dla całej grupy. Na tę decyzję złożyły się wyniki z ostatnich dwóch kwartałów. O fantastycznym I kwartale pisaliśmy już na naszym portalu. Dziś przybliżymy Państwu kwartał II w Grupie Kapitałowej W.Kruk, o którym opowiadali na konferencji Przewodniczący Rady Nadzorczej Wojciech Kruk i Wiceprezes ds. Finansowych Piotr Piechowiak.


Kolejny kwartał roku 2007 W.Kruk
Ocena: 0,00



Na kolejny już z rzędu tak dobry czas złożyło się tym razem kilka czynników – znaczący wzrost przychodów o 36% i wartości marży o 40% (względem roku poprzedniego), wzrost marży procentowej o 1,7% (tu wyraźniej w Deni Cler niż w salonach W.Kruk), zysk operacyjny 4,4 mln zł (vs 2,5 mln zł w roku 2006), zysk netto bliski podwojeniu (1,6 do 3,0 mln zł). Oczywiście niewątpliwie pomogła dobra koniunktura gospodarcza w kraju i rozwijający się z segment dóbr luksusowych, ale nie tylko. Bardzo dobrze przygotowane kolekcje, fachowi sprzedawcy, 4 nowe salony (2 W.Kruk, 2 Deni Cler) oraz przeceny również miały swój udział w ponownym wzroście dochodów firmy.

Kolejny kwartał roku 2007 W.Kruk
Wyniki Grupa Kapitałowa W.Kruk za II kwartał 2007 roku ;br:Źródło: Grupa Kapitałowa W.Kruk
Ocena: 0,00



Rodział finansowy na dwie spółki jest również bardzo interesujący. W W.Kruk S.A. nastąpił wzrost przychodów o ponad 42%, blisko dwukrotnie wzrosła wartość zysku operacyjnego (2,8 mln zł vs 1,4 mln zł), zysk netto wyniósł 1,7 mln zł, a rentowność netto 10%. Więc prognozy 2007 roku ustalono na 14 mln zł zysku netto. Natomiast w DCG Sp. z o. o. nastapił również wzrost przychodów o 26%, osiągnięto wysoką rentowność operacyjną 15% i netto 11%, a zysk netto uplasował się na poziomie 1,1 mln zł. W salonach W.Kruk w II kwartale zauważalny był wzrost klientów wchodzących do salonów, wzrost sprzedaży we wszystkich trzech segmentach – biżuterii złotej (głównie biżuteria brylantowa i pierścionek Jedyny®), srebrnej i zegarkach. Tutaj zdecydowanie zwiększyła się liczba sprzedanych egzemplarzy z najwyższej półki – zegarki Rolexa, Longinesa i Omegi. Ponadto otwarto dwa nowe salony – we Wrocławiu i Lublinie. Obecnie więc W.Kruk ma 44 salony w całej Polsce (mapka poniżej).


Kolejny kwartał roku 2007 W.Kruk
Źródło: Grupa Kapitałowa W.Kruk
Ocena: 0,00



Odnośnie planów spółki W.Kruk S.A. na najbliższą przyszłość to przede wszystkim pragnie kontynuować rozwój sieci salonów – do końca roku zostaną otwarte dwa nowe salony we wrocławskiej Magnolii i gdańskiej Galerii Bałtyckiej – oraz dalsze wspieranie sprzedaży biżuterii brylantowej i pierścionka Jedyny®. Tutaj mają się przysłużyć dwa rodzaje działań – konkurs o haśle „Czy da się pokazać miłość bez schematów?” oraz imprezy brylantowe typu „Brylanty – inwestycja czy spełnienie marzeń”. Natomiast na IV kwartał, okres największej sprzedaży w jubilerstwie, W.Kruk ma dla wszystkich niespodziankę – nowatorską kampanię reklamową.


Kolejny kwartał roku 2007 W.Kruk
Tegoroczne kolekcje W.Kruka
Ocena: 0,00



Wojciech Kruk zwrócił uwagę zgromadzonych na same lansowane kolekcje W.Kruk. W roku poprzednim tryumfy świecił „Wrocławek” oraz „Krzemień Pasiasty”. W tym natomiast „Hafty na jedwabiu”, „Oceanic” oraz „Frywolitki”. Wszystkie spotykają się z niezwykłym przyjęciem i obecnie kończy się ich sprzedaż. Jak podkreślił Przewodniczący Rady Nadzorczej, ambicją firmy jest bycie jubilerem nr 1 w Polsce, czyli prekursorem działań i liderem rynku, przy jednoczesnym potraktowaniu działań jako biznesu z duszą.


Kolejny kwartał roku 2007 W.Kruk
Cacharel
Ocena: 0,00



Największy sukcesem drugiej spółki grupy Deni Cler z II kwartału 2007 roku jest podpisanie umowy dystrybucyjnej z marką Cacharel. Natomiast najistotniejszą decyzją powiedzenie „tak” wejściu DCG Sp. z o.o. na Giełdę Papierów Wartościowych.
To co bardziej interesuje naszych Czytelników to zapewne wejście na polski rynek słynnej marki Cacharel. Firma została założona i wypromowana we Francji w roku 1962 roku przez Jeana Bousquet. Marka prêt-à-porter jest symbolem romantyzmu i bezpretensjonalnej, niezależnej kobiecości. Znakiem rozpoznawczym Cacharel na całym świecie są kwiaty na sukienkach, akcesoriach i perfumach. Dla Francuzek marka kojarzy się z bajkowym światem i tajemniczymi historiami, a to za sprawą Sarah Moon, która dziś uważana jest za jednego z największych fotografów. W latach 70. wykreowała z kreacji Cacharel świat, w którym liczy się niepowtarzalna atmosfera, a same ubrania schodzą na dalszy plan. Romantyczna dziewczyna Cacharel, z debiutu marki, zmienia się – dojrzewa, staje się poważną bizneswoman, ceni jakość i krój, ale nadal pełna jest energii i wewnętrznej młodości. Taki obraz marki Cacharel świetnie wpisuje się w ramy, w jakich powstają kolekcje Deni Cler – prostota, spokojne kolory i ekskluzywne materiały. W Polsce w salonach Cacharel będzie można zakupić kolekcje damskie, buty, torebki, portfele i okulary przeciwsłoneczne. Pierwszy butik zostanie otwarty we wrześniu w warszawskim centrum Klif, w następny roku kolejne 3-4, a docelowo około 11 w całej Polsce.

Jednym słowem znów sukces, rozwój i świetlana przyszłość. Gratulujemy i do zobaczenia w kolejnym kwartale!

Joanna Filipowicz
fot. Grupa Kapitałowa W.Kruk

 
 

Wyślij e-mail rekomendujący nasz serwis
Adresat e-mail
 
 
Kolejny kwartał roku 2007 W.Kruk
Grupa Kapitałowa W.Kruk przedstawiła raport za drugi kwartał 2007 roku.
czytaj cały artykuł
 
Twoje Imię i Nazwisko
 
Twój E-mail
 
 

 
Waszym zdaniem
 
Jeszcze nie skomentowano powyższego artykułu
 
NEWS
 
 

Copyright © 2000-2019 Polska Biżuteria. Wszelkie prawa zastrzeżone. Strony internetowe L77