Opublikowane przez:Ewa Orzechowska (EwaO)

Data: 03/04/2015 14:18:47
Kategoria: Targi i Giełdy | Tablica: Targi branżowe
Targi Inhorgenta Munich 2015 po raz 42 najważniejszym miejscem spotkań branży jubilerskiej w Europie

W dniach 20-23 lutego 2015 w Monachium odbyła się 42 edycja prestiżowych targów Inhorgenta Munich. Jest to jedno z najważniejszych miejsc spotkań branży jubilerskiej, także dla Polskich firm.

W tym roku swoje najnowsze kolekcje przedstawiło tam 1,055 wystawców z 40 krajów świata. Targi zostały odwiedzone przez 26,000 gości z 75 państw – około 1/3 gości targów przyjechała z zagranicy, a największa ilość kupców przyjechała z: Austrii, Szwajcarii, Włoch, Holandii, Anglii, Czech i Węgier. Dyrekcję nad wydarzeniem przejeła od tego roku Stefanie Maendlein, zapowiadając dalszy ich rozwój oraz nieustanne dążenie do pogłębiania ich silnej pozycji.  

Targom Inhorgenta Munich towarzyszył jak zwykle cykl prelekcji i paneli dyskusyjnych o aktualnej tematyce, pokazy mody oraz wieczorne spotkanie wystawców i kupców przy lampce wina. Każdego wieczoru, po zakończeniu targów, w holu głównym Messe München można było zrelaksować się po ciężkim dniu pracy przy przyjemnej dla ucha muzyce oraz w luźnej atmosferze wymienić cenne doświadczenia.  

Podczas tegorocznych targów Inhorgenta Munich swoją ofertę przedstawiło około 40 wystawców z Polski. Polska grupa wystawców została poprowadzona przez oficjalnego polskiego przedstawiciela targów – Pro Business Consulting. Dzięki pierwszorzędnej organizacji i zaangażowaniu przedstawiciela, Polscy wystawcy mogli poczuć się na targach wyjątkowo dobrze.  

Pro Business Consulting, poza standardową opieką i pośrednictwem w wyjeździe, po raz kolejny zorganizował z własnej inicjatywy dodatkowe wspólne wyjście dla polskiego grona kupców i wystawców. Drugiego dnia targów (21.02.2015) grupa licząca około 50 osób spotkała się na kolacji w bawarskiej restauracji „Zum Augustiner” w samym sercu Monachium. Spotkaniu towarzyszyła jak zwykle miła atmosfera, smaczne jedzenie oraz wiele ciekawych dyskusji.  

Trzeciego dnia targów (22.02.2015), na stoisku firmy PZ Stelmach, (438, hala B1), odbyło się coctail party „Jewellery from Poland. Simply Outstanding” zorganizowane przez Ambasadę Rzeczypospolitej Polskiej, Wydział Promocji Handlu i Inwestycji oraz Konsorcjum "Amber - Treasure of Poland". Pojawili się na nim liczni goście, w tym również nowa Dyrektor Targów Inhorgenta - Stefanie Maendlein. Wśród przybyłych gości znaleźli się również liczni polscy wystawcy, przedstawiciele Niemieckiej Izby Handlowej oraz Wydziału Promocji Handlu i Inwestycji przy Ambasadzie Rzeczpospolitej Polskiej w Berlinie, a także dziennikarze prasy zagranicznej. Warto zauważyć, że hala B1 to najbardziej prestiżowa hala, a firma PZ Stelmach to pierwsza Polska firma w historii targów, która zaprezentowała się na tej hali.  

Polskich wystawców można było znaleźć w następujących lokalizacjach:

Hala A2 (Bijoux oraz Technology)
firmy: Amberif, Arti – Ambra, B&G Bursztynowa Galeria, Baco, Bodex, Dr. Amber, Image Silver, Jubilex, targi Złoto Srebro Czas, Konsorcjum „Bursztyn – Skarb Polski”, P.A.T. Bugała i Rodent

Hala B1 – Selection (biżuteria Premium najbardziej renomowanych marek) firma PZ Stelmach

Hala B2 – Jewelry (markowa biżuteria srebrna, złota, a także biżuteria srebrna i złota z kamieniami szlachetnymi) firmy: Corundum, Kłosok, Gielo, Pracownia Metaloplastyczna, Kogata, Novva Jewellery, S&A, Venus Galeria.

Hala C2 - Contemporary Design & Vision (biżuteria designerska/autorska, obejumjąca platformy grupujące ofertę młodych projektantów (Brand New - New Brand, Forum Innovation) oraz Forum Silversmith's) Amberwood Marta Włodarska, Arek Wolski, Bimart Marek Biczak, Bytomski/Bytomska Jewellery, Deco Echo, Design & Style, Glitter & Eva Stone, Grey Melo, Karolina Bik Jewelry, Katarzyna Kaznowska – Knopf, Marcin Zaremski, Mariusz Fatyga, Markus Muller, Studio Rox Adam Wyspiański, Galeria w Legnicy, Kacper Schiffers, Rafał Kozubowicz, Piotr Dalewski, Pracownia Pstra Zuza Bytomska oraz Unnike Design Ola Dudzik. Dodatkowo w hali C2 polska biżuteria jest obecna na stoiskach firm Rzewuska Designerschmuck, Korczynski Designerschmuck oraz Aniol.

Odwiedzając różne hale nie sposób było nie zauważyć obecności polskich firm – między innymi dzięki banerom promującym polskich wystawców (zlokalizowane były one głównie przy wejściach do różnych hal) oraz reklamom w przewodniku targowym „Show Guide”. Kilka wzmianek na temat polskich wystawców pojawiło się również w codziennie wydawanej gazecie targowej, Inhorgenta Munich Daily – zdjęcia już wkrótce pojawią się w galerii.  

Obowiązkowym punktem dla każdego odwiedzającego była platforma inspiracji dla branży „Inspiration Lab” w hali C2. W jej ramach można było obejrzeć magazyn 3D przedstawiającą w przestrzeni projekcję prac wybranych artystów, z motywem przewodnim „Made in Germany”. W ramach Inspiration Lab zaprezentowano również najnowsze możliwości drukarek 3D, w tym również taką, która potrafi już „wydrukować” postać człowieka.  

Targi Inhorgenta Munich zakończyły się ogólnym sukcesem, a wielu wystawców wyjechało z nich zadowolonych, powołując się na wysokie zamówienia oraz sporą liczbę nowych kontaktów. Jak to zazwyczaj bywa w przypadku targów, z biegiem czasu zadowolenie może wzrosnąć – w przypadku targów nawiązane kontakty mogą przynieść najlepsze efekty dopiero za kilka miesięcy.

Więcej informacji o targach znajduje się na stronach www.inhorgenta.com.  

Serdecznie zapraszam do polubienia profilu Inhorgenta Munich Polska na Facebook'u, gdzie można na bieżąco śledzić ciekawostki i ważne informacje.

Kontakt do oficjalnego przedstawiciela targów Inhorgenta Munich w Polsce:

Pro Business Consulting
Tel. 22 789 17 11
jbiernacka@pro-business.eu  

Fot. Materiały prasowe

Galeria jest już dostępna na stronie http://pb.info.pl/albumy/2015/inhorgenta%20munich/index.html#

Lubi to

jubicom.eu
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookie.