Opublikowane przez:Blanka Kłoda (Blanka_Kloda) - KINGY.PL

Data: 07/24/2017 11:01:14
Kategoria: Gospodarka i Ekonomia | Tablica: Gospodarka | Źródło: nowymarketing.pl
Storytelling marek luksusowych - jak to robią najlepsi?
Biżuteria jest niezaprzeczalnie towarem luksusowym, którego sprzedaż charakteryzuje się swoimi prawami. Umiejętność opowiadania historii przez marki wpływa na ich rozpoznawalność i renomę. Zobacz przykładowy storytelling marek luksusowych i ucz się od najlepszych >>>TUTAJ<<<

Przykład kampanii marki Cartier wykorzystującej storytelling : film "The proposal". Promowany produkt to oczywiście zaręczynowe pierścionki luksusowej marki.
jubicom.eu
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookie.