Opublikowane przez:Blanka Kłoda (Blanka_Kloda) - KINGY.PL

Data: 07/30/2017 14:26:46
Kategoria: Gospodarka i Ekonomia | Tablica: Gospodarka | Źródło: whitemad.pl
Jak bardzo jesteśmy przywiązani do logotypów?
Szkoci grafik Reilly od lat bada wpływ logotypów na ludzkie zachowania i wybory. Ostatnio zrobił pewien eksperyment: pobawił się kolorami, kształtami i czcionkami znanych marek i zastąpił je atrybutami tych, które kojarzymy z luksusem. W ten sposób zrodziła się pizzeria Marca Jacobsa, sklepy spożywcze Lanvin, czy firma kurierska YSL. Reilly zwrócił uwagę, że często do logotypów jesteśmy przywiązani niczym do obiektów kultu, czy symboli narodowych. Zobacz >>>TUTAJ<< czy Ty też przykładasz tak wielką wagę do znanych logotypów.
Jubinale.com
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookie.