Opublikowane przez:Blanka Kłoda (Blanka_Kloda) - KINGY.PL

Data: 08/24/2017 12:42:42
Kategoria: Gospodarka i Ekonomia | Tablica: Gospodarka | Źródło: fashionpost.pl
PANDORA się zmienia - nowa filozofia tworzenia kampanii marketingowych
PANDORA to marka, która niezaprzeczalnie idzie z duchem czasu. Na bieżąco analizuje zmiany jakie występują na rynku i momentalnie się do nich dostosowuje. Niedawno opublikowane badania, dotyczące zachowań kobiet, od razu skłoniły markę PANDORA do zmiany filozofii tworzenia kampanii marketingowych. Nowatorski projekt „Odkrywaj Piękno” (#DoSeeTheWonderful) rusza już 31 sierpnia 2017roku. Zobacz jakie informacje o kobietach wykorzystała PANDORA, jak będzie wyglądać jej nowa kampania i jak komentuje to Minna Phillipson– wiceprezes zarządu i szefowa marketingu PANDORY >>>TUTAJ<<<
GiftON.top
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookie.