Opublikowane przez:Blanka Kłoda (Blanka_Kloda) - KINGY.PL

Data: 09/11/2017 12:35:18
Kategoria: Gospodarka i Ekonomia | Tablica: Gospodarka
Co robi Tiffany & Co. aby zwrócić na siebie uwagę Millenialsów?
Annie Clark znana szerzej jako St. Vincent, na początku marca została wybrana na nową ambasadorkę marki Tiffany & Co.
Nie znacie jej? To nic dziewnego - Annie Clark nie jest światowej sławy piosenkarką. Marka Tiffany & Co. wybrała tak niszową artystkę z premedytacją. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi Millennialsów na ekskluzywną markę biżuteryjną.

Czy to nowy sposób na organizację kampani jubilerskich? Zobaczcie video zza kulis powstawania jesiennej kampanii >>>TUTAJ<<<
GiftON.top
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookie.