Opublikowane przez:Blanka Kłoda (Blanka_Kloda) - KINGY.PL

Data: 01/06/2019 20:51:31
Kategoria: Gospodarka i Ekonomia | Tablica: Gospodarka | Źródło: nowymarketing.pl
Marketing w branży modowej na przełomie 2018/2019
Marketing w branży modowej na przełomie 2018/2019 podsumowują: Arieta Prusak, CEO agencji kreatywnej MOXIE, Anna Wiatr, CEO agencji Aliganza, oraz Anna Gołuńska, Managing Director agencji Marketing Modowy. Każda z trzech dziewczyn przygotowała trzy najciekawsze akcje roku 2018, trzy wydarzenia z 2018 roku najmocniej wpływające na marketing w branży modowej, trzy najważniejsze wyzwania w 2019 roku oraz nowości i trendy w 2019 roku, Zobacz je TUTAJ
jubicom.eu
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookie.