Opublikowane przez:Blanka Kłoda (Blanka_Kloda) - KINGY.PL

Data: 04/23/2019 19:26:53
Kategoria: Wystawy, Wernisaże, Wydarzenia | Tablica: Wydarzenia | Źródło: benchpeg.com
Konsumenci domagają się przejrzystości w branży jubilerskiej, pytając #whomademyjewellery
Targi Luxury wzywają jubilerów do przyłączenia się do rewolucji mody, pozwalając klientom wiedzieć, kto zrobił ich biżuterię.

Mówi się, że jesteśmy pierwszym pokoleniem, które wie, że zabijamy planetę, a szybka moda jest jednym z największych celów krytyki.

Ta nowa era świadomości nie mogła być bardziej widoczna - z aktywistyczną grupą Extinction Rebellion organizującą wiece w miastach na całym świecie w ciągu ostatnich kilku dni.  W czasach, gdy zrównoważony rozwój stanowi kluczowy trend w modzie, a wyszukiwanie w Internecie „zrównoważonej mody” prawie podwoiło się od zeszłego roku; Targi Luxury zwracają się do branży jubilerskiej, jako zastrzeżenie handlu modą, do podjęcia działań i okazania solidarności na Ziemi.

Fashion Revolution to ruch globalny, który działa przez cały rok, ale osiąga szczyt podczas Fashion Revolution Week, który rozpoczął się w poniedziałek 22 kwietnia a skończy sie 28 kwietnia. Data nie jest arbitralna, celowo zbiega się z rocznicą upadku fabryki Rana Plaza, która 24 kwietnia 2013 r. Zabiła 1138 osób i zraniła wiele innych. Tego dnia narodziła się Fashion Revolution. W tym tygodniu marki i producenci są zachęcani do reagowania hashtagiem #imadeyourclothes i wykazywania przejrzystości w łańcuchu dostaw.


Więcej informacji na ten temat znajdziesz TUTAJ
jubicom.eu
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookie.