Opublikowane przez:Blanka Kłoda (Blanka_Kloda) - KINGY.PL

Data: 07/16/2019 16:18:26
Kategoria: Gospodarka i Ekonomia | Tablica: Gospodarka | Źródło: fashionbiznes.pl
Jak marki luksusowe zdobywają nowych klientów?
Branża dóbr luksusowych ma się całkiem dobrze. Sprzedaż w branży dóbr luksusowym w trakcie minionego roku obrotowego wzrosła o 10,8%. Warto zaznaczyć, że jest to ogromna różnica w porównaniu do 1%, jaki osiągnęła rok wcześniej.

Podejście marek luksusowych do swoich odbiorców w ciągu ostatnich lat stało się coraz bardziej elastyczne. Ich postawa zdecydowanie wynika z nieustannie zmieniających się trendów konsumenckich. Jednym z dowodów tej ewolucji jest otwarcie firm się na nowe grupy klientów. Chodzi tu przede wszystkim o tzw. HENRYs (High Earners, Not Rich Yet), jak definiują ich specjaliści Deloitte, klientów dobrze zarabiających, jednak jeszcze nie bogatych. Do tej grupy zalicza się osoby w średnim wieku, zarabiające aktualnie w granicach od 100 tys. do 250 tys. dolarów rocznie. Inteligentni, uwielbiający zakupy online, niebojący się wydawać zarobionych pieniędzy na dobra luksusowe – tak krótko można scharakteryzować grupę, która już niedługo ma szansę zdominować rynek luksusowy.

Przeczytaj  TUTAJ jak marki luksusowe zdobywają zaufanie HENRYs oraz innych grup społecznych?
Jubinale.com
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookie.