Opublikowane przez:Blanka Kłoda (Blanka_Kloda) - KINGY.PL

Data: 01/05/2020 22:39:20
Kategoria: Gospodarka i Ekonomia | Tablica: Gospodarka | Źródło: businessinsider.com.pl
Nowy szwedzki trend może zagrozić branży modowej
Są miejsca, w których kryzys klimatyczny znacznie bardziej wpływa na zachowania konsumentów niż w reszcie świata. Jednym z nich jest Skandynawia. Najnowszym, wywodzącym się stamtąd trendem, który pomóc ma w ograniczeniu konsumpcji, jest köpskam, czyli wstyd przed kupowaniem.

Znamy już "flygskam", czyli wstyd z powodu latania samolotami. Jest też "smygflyga", oznaczające latanie po kryjomu i "tagskryt" – chwalenie się jazdą pociągiem. Köpskam to nowy szwedzki neologizm wpisujący się w kwestie środowiskowe. Oznacza wstyd związany z kupowaniem.

Wstyd przed robieniem zakupów to nowy szwedzki trend może zagrozić branży modowej. Przeczytaj na ten temat więcej TUTAJ
jubicom.eu
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookie.