Opublikowane przez:Blanka Kłoda (Blanka_Kloda) - KINGY.PL

Data: 09/09/2020 12:53:22
Kategoria: Biżuteria | Tablica: Biżuteria | Źródło: orafoitaliano.it
Daniel Wellington: nowe klejnoty i kampania skierowana do kobiet
Wracając z wakacji Daniel Wellington startuje z wielką nowością: nową linią biżuterii, która doskonale oddaje zasady marki, czyli ponadczasowy luksus, elegancję i przystępność.

Kolekcja ma trzy różne inspiracje:

Elan
 - zainspirowany najbardziej minimalistycznymi akcesoriami marki, zawiera oprócz bransoletki i pierścionka z logo, również parę kolczyków, nową bransoletkę, trzy różne pierścionki i naszyjnik;

Emalie - która uzupełnia emaliowaną linię nowym naszyjnikiem i parą kolczyków z wykończeniem w kolorze różowego złota;

Dążenie
 - zainspirowany kulistym kształtem i stylem Art Déco, który obejmuje kolczyki i naszyjnik z białej lub czarnej ceramiki z centralnym elementem ze stali pokrytej różowym złotem.

Daniel Wellington uruchomił również nową kampanię "Be the one go for it", skierowaną do wszystkich młodych kobiet walczących o realizację swoich aspiracji. Nowa linia biżuterii, stworzona przez wewnętrzny zespół projektantów w Sztokholmie, zostanie wprowadzona na całym świecie na ponad 50 rynkach internetowych, poprzez kanał detaliczny i wyłącznych partnerów.

Źródło: www.orafoitaliano.it
jubicom.eu
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookie.