Opublikowane przez:Blanka Kłoda (Blanka_Kloda) - KINGY.PL

Data: 10/26/2020 17:57:25
Kategoria: Biżuteria | Tablica: Wiedza | Źródło: nowymarketing.pl
Grzechy główne projektów
Opakowanie jako „cichy sprzedawca” to koncept znany od lat i omówiony w szeregu publikacji. Rola opakowania jest podwójna – funkcjonalna (zabezpieczanie i przechowywanie produktu) oraz komunikacyjna.  

Opakowanie przekazuje wartości marki, przyciąga uwagę w zatłoczonym wizualnie środowisku i wpływa na nasz mózg. W jaki sposób? Dowiesz się tego TUTAJ
jubicom.eu
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookie.