Opublikowane przez:Blanka Kłoda (Blanka_Kloda) - KINGY.PL

Data: 12/29/2020 22:19:22
Kategoria: Biżuteria | Tablica: Ciekawostki | Źródło: subiektywnieofinansach.pl
W.KRUK potwierdza i… anuluje zamówienie. Czy ma do tego prawo?
Pan Bartosz kupił złotą bransoletkę za 300 zł, która w rzeczywistości powinna kosztować 5.000 zł. Promocja? Nie. To sklep się pomylił. A gdy się zorientował, to anulował zamówienie. Czy to etyczne domagać się realizacji zamówienia, w którym jedna strona jest stratna? W końcu każdy ma prawo do błędu. Nawet W.Kruk. A może za błędy trzeba płacić? Czy warto iść w takiej sytuacji do sądu? Przeczytaj więcej na ten temat TUTAJ 
jubicom.eu
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookie.